Suomi on täynnä hyviä tarinoita, sanoo Bruce OreckSunnuntai 7.12.2014 klo 7:59 Kautta aikojen suomalaiset ovat halunneet kuulla ulkolaisten suusta sen, mikä meidän pitäisi tietää muutenkin: jos ja kun lopettaa ruikutuksen, voi huomata että kaikki markkinointi on pohjimmiltaan tarinankerrontaa ja Suomi on täynnä hyviä tarinoita. - Tähdätään korkealle ja päätetään, että meistä tulee maailman parhaita markkinoinnissa ja tarinankerronnassa. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Bruce Oreck, tarina, markkinointi, tarinankerronta |
Kirjailijan ego ja naama kirjan liepeessäTiistai 4.10.2011 klo 6:49 Viikonloppuna otatin promokuvia itsestäni ensi keväänä ilmestyvän seuraavan romaanini markkinointia varten. Romaanin tulee julkaisemaan Karisto, hyvä perinteikäs 110-vuotias hämeenlinnalaisyritys. Mukavaa saada nimensä Kariston kirjailijalistalle, jolta löytyy Eino Leinon kaltaisia suuruuksia. Kirjailijan kuvan kirjan etuliepeessä pitäisi kai erottaa hänet kaikista muista kirjailijoista - noin markkinoinnin näkökulmasta. Se ei taida ihan onnistua meikäläisellä: ilman rillejä muistutan näköjään pahasti Hannu Raittilaa, ja niiden kanssa kuulemma Kari Hotakaista. Mikäpä siinä, erinomaisia kirjailijoita molemmat. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Karisto, kirjan markkinointi, kirjailija, kirjailijan työ |
Kirjailijan markkinointisuunnitelma amerikkalaiseen tapaanPerjantai 25.6.2010 klo 10:00 Ellis Weiner kirjoitti 19.lokakuuta viime vuonna New Yorkeriin hyvän artikkelin kirjailijan markkinointisuunnitelmasta - Marketing Planista - kustantamon näkökulmasta. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Nwe Yorker, Ellis Weiner, marketing plan, markkinointisuunnitelma |
Medianlukutaidottomat pysyvät kärryilläPerjantai 5.3.2010 klo 6:33 Tänään (5.3.) Hesarin kulttuurisivuilla alkoi juttusarja siitä, miten eri taiteenalojen markkinointi yrittää vaikuttaa toimittajiin ja heidän kirjoittamiinsa juttuihin. Onnittelut mielenkiintoisesta aihevalinnasta! |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: mediataidot, taidekritiikki, markkinointi |